0

WTFCat does not approve

«Samas kallineb endise 90 päeva perioodikaardi omanikule ühistranspordi kasutamine vaid 15 senti päevas, mis muu hinnatõusuga võrreldes ei tohiks olla ülejõu käiv,» ütles abilinnapea (Taavi Aas).

Hetkel 47, edaspidi siis 63 senti. See on üle 30 protsendi – üks selle aasta üks suurimaid hinnatõuse? See “võrreldes” jutt on täiesti jabur ja ei allu ei KE senistele loosungitele ega ka tavaloogikale. A noh, Taavi Aas.

Piletite asi haiseb üldiselt mitmest otsast, viimane hange samuti. Ma saan aru, et edaspidi kaotatakse id-pilet ära ja trahvi vältimiseks peab olema kaasas veel üks kaart?

A äkki oleks ka aeg auto osta, kõigil teistel poistel juba on…

4 thoughts on “WTFCat does not approve

  1. sellest artiklist ei suutnud küll id-pileti kadumist välja lugeda. hindade tõstmine on muidugi nukker, aga autoga sõitmine on ikka endiselt suurusjärgu kallim (oota elektriautod ära).

  2. Sellest ID-pileti kadumisest või mitte-kadumisest ei taheta väga selgelt rääkida, halb märk. Teiseks – uute kaartide kasutuselevõtu väidetav peaeesmärk on jälgida liinide koormust – kui palju kuhu sõidab. ID-pilet seda ei võimalda.

  3. “uute kaartide kasutuselevõtu väidetav peaeesmärk on jälgida liinide koormust” – kõlab nagu debiilne vabandus raha magama panna ja ennast riigist distantseerida. Andke reisisaatjetele pastakas ja märkmik, kui te päris tahate seda infot.

Comments are closed.