And now for something completely ordinary…
“The Dilbert Future: Thriving on Business Stupidity in the 21st Century” on praegusel perioodil hea lugeda – eriti osa, mis puudutab (poliitika)turustust ja keskmiste inimtöllide (In-duh-viduals) võimet teha ratsionaalseid otsuseid…
Üks mitte-sel’-teemal meelde jäänud kild (vabatõlkes ja mälu järgi, kuna pesumajas* seda kuskile sisse toksida polnud eriti…): “Üksikule mehele on ärikohtumised kaunite kolleegidega nagu päris kohtamised. Ainult selle vahega, et koosoleku lõppedes antakse õige telefoninumber”
Noh, poisid, kes tegi? :)
PS. Hea teada, et minuga on siiski kõik veel korras… :P
* – Milleks mulle naine, kui ma ühe naise pesu juba pesen? Avalikus kohas ka veel. :P
irw:)
ja pilt on ülilahe.
tähendab, mõlemad on, pidasin enne silmas seda udutamist:)
Kas see ninasarvik mitte ühe sporditarbeid tootva firma logo pole?
ma arvan et see on pigem nagu reformarite töö :P sest ninasarvik on siin ju suisa sihikule/kirbule võetud ;)
Savisaar = ninasarvik, aastaid kasutatud kujund iseloomustamaks vastupidamist ja pikaajalisust.
http://www.eckounltd.com/
haaa… ongi. ma ei ole nende välireklaame kunagi vaadanud :)
Suur Ed sobiks nende esindustopiseks küll… noh.. omamoodi.
muidu võiks ju spordi-rhino olla, aga miks tal Saaremaa ja Hiiumaa söögiks ette on pandud?