Demagoogia186
Meil on mingid valimised tulemas, eks? See Maantee186 paistab olevat üsna demagoogiamaiguline valimisplatvorm.
Mis kiiresti lapates silma jäi:
– Laipadele rõhumine: 6 aastaga 73 hukkunut. Miks valiti just see ajavahemik, kui on teada, et viiamse kolme aastaga on 15 hukkunut. Liiga väike number häälte kogumiseks?
– Osa neist laipadest on tekkinud teelõigus, mis juba on 2+2 (viimase 3 aasta 15 hukkunust 4 hukkus seal, üle 25%, eks).
– See maantee on statistiliselt üks ohutumaid, ainult Tallinn-Pärnu-Ikla on ohutum.
– Kokkupõrked vastutuleva sõidukiga on ca 18%.
– Vastavalt läbi viidud uuringutele on neljarajalise I klassi tee ehitamine kõiga kallim ja kõige keskkonnavaenulikum .
Loe lisaks Maanteeameti vastavasisulist uuringut/tööplaani(sealt ka minu väited). Maantee186 sellele muidugi ei viita…
Lisaks ei üritata näidata, mis see lahendus maksma läheks ja mis selle raha eest alternatiivina teha saaks.
Huvitav, kas Padar oleks nõus sellega, et antud summa võetaks põllumajanduse arendamiseks ettenähtud rahadest?
lisan veel ühe asja, mida parem on tee, seda kiiremini sõidetakse, seda rängemad on õnnetused. eesti liikluskultuuri arvestades kasvvad kiirused sel uuel teel ikka väga suureks.
täpselt sinuga nõus.. puhas demagoogia. ja ei aita seal neli või kuus või kümme rida kah mitte.. survad need kihutajad ja nendega kokkupõrkajad nagu kärbsed edasi anyway..
rääkisin ühe tuttavaga samal teemal ja tema argument oli, et kui on uus tee, siis ei toimu seal nii palju lauskokkupõrkeid, vaid hullud panevad lihtsalt teelt välja kraavi, et sel juhul kannatavad ainult ühes autos olevad inimesed ja need, kellele praeguses variandis otsa sõidetakse, jääkisd terveks.
kiiruse osas ei ole nõus. teatud kiirus on lihtsalt optimaalne maanteel sõiduks. konflikt tekib rekkajuhi, bmwjuhi ja zigulijuhi sõidustiili vahel (kui kujundlikult võrrelda)
Aga kui mina t2iesti juhtumisi olen yhe hullu kaass6itja siis on ikka n6me kyll. Need kunagised oina-m2rgid olid lahedad tegelikult :D
Rekkajuhtide ja zigulimeeste vastu aitaks ka see, kui iga teatud vahemaa tagant tuleks juurde
üks rida mis siis mingi aja pärast lõppeks ja vastassuunal juurde tuleks ehk vahetustega
kolmerealine tee. Ja see oleks palju odavam.
Aga kui ohutut tahame, siis peaks algatuseks kurvid sirgeks tõmbama ja siis kõik metsa maha
võtma, mis vaadet piirab… Ja kõikidesse veidi ohtlikematesse kohtadesse kiirust
mõõtvad kaamerad üles ja teatud kohtades kiiruse ületamise eest ainult vabaduskaotus
karistuseks
Õnneks on keegi siiski veel jalgadega maa peal:) Eelmine nädal hakkaski juba õudne, kui päevas
mitu meili postkastu tuli, teemal “aita kaasa Eesti riik toredaks muuta” ja inimesed säravail
silmil teatsid, et “minu nimi on 330.” ja “minu oma 129” jne.
Kui siis tasuvuse üle vaidlema hakata nendega, ei osatud midagi kosta peale lause a´la “aga ma pean ju 2 korda nädalas bussiga sõitma kahe linna vahel”. Niuks…
Helena on ka peast soojaks läinud.