EMT: konkreetsus maksab!
EMT läheb üle minutipõhisele arvestusele. Keskmise kõnekestuse alusel väita, et inimesi see tegelikul eriti ei puuduta, tundub küüniline ja/või demagoogiline. Ma pakuks, et keskmise kõneaja ajavad kõrgeks inimesed, kes ise oma minuti eest ei maksa, seega teistel on hinnatõus märgatav, vt. nt. Henriku arvutusi. Minu kõned on tavaliselt… nooh… 12 sek., vahest ka minut ja kaksteist. Do your math…
Äkki oleks aeg operaatorit vahetada? Mis on näiteks Elisa head ja vead? OK, EMT’st lahkumisega kaotan nn Topeltplussi soodustused. Mis on suht jurad. Maal, vanemate juures on EMT levi kahjuks kõige parem…
– –
Nalja nabani. Tehnoloogia on ikka imetabane asi – teeb Tarmo Lapsik klõpsti pildi, kohe blogib ja kohe läheb PM kommentaariumisse kaebama. Meedia 101, rsk! :)
– –
Pildist. Mõnes mõttes haruldane hetk – ülejäänud aja tegeles PÖFFi selle aasta esikülaline Michael Nyman pigem elava jutustamise ja aktiivse suhtlemisega (kui siinlobiseja oli koridori köhima hiilinud, siis tagasi tulles tervitati tedagi sõnadega “Are you OK?”. Paneb kergelt kohmetama küll.). Vastas küsimustele pikalt ja põhjalikult ja voolavalt – kuni 10 minti per küsimus ja pressika tund kadus märkamatult. Äge tüüp.
Ma olin vist 7 aastat emti klient ja ikka tundus see topeltpluss tühine võrreldes sellega, mida uutele klientidele pakuti. Mingi hetk siis läksin tele2-e ja pettusin mitu korda. Mitte levis, aga suhtumises. Et mis siis, et olen koguaeg arved kenasti maksnud, kui ma ikka kogemata üle mingi idiootliku limiidi välismaal olles räägin, siis tuleb kohe ette hoiatamata välja helistamine kinni keerata. Täielik nõmedus. Tulin ära sealt ja seni (veebruarist saati) võin Elisa kohta vaid kiidusõnu öelda. Hästi meeldiv teenindus on olnud alati, mingeid levi ega muid probleeme pole olnud. Suht alguses lausa helistati ja tänati kliendiks olemise eest ja uuriti, ega mul küsimusi pole seoses teenusega:)
Kui Elisa peal valik on ja pole soovi klienditeenindusega suhelda, siis mõtekas teleyks ja sealt pakett kolm valida. Miinimum arve 100 krooni. Kuumaksu ei ole ja kõned minut on 88 senti. Lihtne ja loogiline.
Ma ka see 10+-2 sekundi mees ja rehkendasin just kokku, et teist sama palju tuleks maksma hakata ning pakkisin pärast 10-t truud aastat pillid kotti. No ei ole mõtet kui lausa vägisi ära aetakse.
Rehkendamise ja võrdlemise raske töö on sinu eest juba ära tehtud :)
https://www.sa.ee/pk/ – lae oma kõneeristus sinna sisse ja võrdle
imestan siiralt ja sügavalt, mis küll on inimesi seni emtis kinni hoidnud.. olen üsna väike rääkija, aga sellegipoolest ei tunne ma vajadust minuti eest üle 2 eegu maksta (lisaks kuutasud, liitumised jne), kui alternatiiv on nt 88 s/m igale poole ja igal ajal.. nii et teleyks rahuldab mind täiesti. ainus toredus on emtis vist mõningase soodustusega telefonid, mida teleyks ei paku, aga kord viie aasta jooksul jaksan endale mingi 1000-eeguse isendi ikka osta.
ei tea, kas see uus asi Diili ka puudutab. kui ei puuduta, siis soovitan diil99. levi on emt oma ja minu arved langesid ikka päris palju diilis (kohati isegi 50% väiksemad arved). lihtsalt diilil pole igasuguseid lisavidinaid (iseteenindus sh), aga ega ma neist puudust ei tundnudki.
elisaga on ka see hea, et kui nende juures moblaleping olemas, pakuvad nad 198 eeku eest kuus 15mbit internetti (sõltub veits elukohast)
heh, ma üldse ei mõista miks inimesed emt-s istuvad. :D
läksin kah paar aastat tagasi EMTist Teleyhte üle. arved on nüüd 2-3 korda väiksemad, leviprobleeme pole. klienditeenindusega pole nagunii kunagi suhelnud ja nende veebis on täitsa mugav iseteeninduse liides olemas.
ei saa kah siiani eriti aru, mis inimesi siiamaani EMTis hoiab.
tegin oma hinnakalkulatsiooni ära ja loomulikult tilu parimaks Teleyks, ent minu üllatuseks peaksin vist Teleyhe siseselt paketti vahetama, suudaksin teoorias säästa umbes 100 krooni kuus. Kui EMT poleks sellist uudist välja lasknud, poleks võrdlema viitsinud hakatagi. Tänud EMT, nüüd tean, et teie konkurendid on kindlalt parem valik ;)
ja Sepp, mis sa köhid ikka VEEL? Äkki oleks viimane aeg midagi ette võtta…
No kuulge, mobiiliga saab peale helistamise ju paljut muudki teha. Datat liigutada (ka väljaspool linnasid), end identifitseerida, ning kui selliseid asju vajatakse, ei saa enam öelda, et “kes see loll seal EMT-s on”. Tänapäeva telefonisse saab paigutada kontoritarkvara (Excel, Word), Skype, MSN-i, kaardirakendusi, veebibrausereid jne vidinaid. Ja neile on internetti vaja, mida kiiremat, seda parem.
Me ei osta poest kõige odavamat saia ega autot, kuid mõnes teises kohas ajame kõige odavamat taga.
ma ei teagi kuhu minna, mujal on enamus pakettidel kõnealustustasu mis ideepoolest on siiski parem variant, kui kõnealustustasu iga minuti eest (loe maksad alati täisminuti eest), aga kuna 90% kõnesid on alla minuti, siis ei olegi mul erilist vahet/hinnavõitu.
EMT -is olen just hea levi, heade iseteenindusvõimaluste, e-mail sms -ile ja parima mobiilse parkimisvõimaluse pärast
kle urmas, teemaks oli nagu koneminuti hind,mitte see, et sul on krd ussimang. Tainas, abla teemat alustuseks. Ja nagu sa urmas ise utled, siis on interneti kiirus oluline, see soltud ISP’st.
Eee, püüan ablada. :-) Et kõneminuti ostan ühelt mobiilioperaatorilt ja data megabaidi teiselt? Ma eelistaks neid veel ühest kohast osta. Ja et minutipõhist arvestust siiski ei tule, jääb mu ISP-ks EMT.
linna peal räägiti, et kütusemüüjad võtavad eeskuju ning uuest aastast saab tankida liitrise sammuga. st. kui loendur jääb seisma nt. 14.05 liitri peal, maksad 15 l eest.