Siiski-siiski – iroonia tuleb ise koju kätte
Hommikuste “asjatoimetuste” kõrvale kiikasin mingit reisiajakirja, seal oli reklaam – leopardiga naine ja hõbedane auto. Juures pretensioonikas tekst a la “Leopardi märkasid? Selle [automudeli] puhul jäävad muud asjad tahaplaanile”.
Mitte ei suuda meenutada, mis autot reklaamiti…
Volkswagen Passat polnud?
nüüd, kus sa seda ütled, võis Volkar olla küll. Mulle jäi meelde, et mudelis oli CC, ent Peugeot polnud. Google ütleb ka Passat.
http://www.youtube.com/watch?v=QtlGUqwG8i4
See oli Eestis ka telekas mõnda aega tagasi.
see auto on tegelikkuses koladam kui pildi peal. :D
Sama võib tõenäoliselt väita ka leopardiga neiu kohta:)
nojah, kui panna kõrvuti telereklaami minutihind ja minu TV-vaatamissagedus, siis ei saa VW ega ka teised tootjad seda endale seda eriti lubada, et ma nende reklaami kindlasti näeks
A reklaam iseenesest oli väga hea illusiooniharjutus: lapse juuste liikumine võtab pilgu kaasa, auto liikumissuund kannab seda edasi ja nii lisapaar, mis teises kaadri servas just parasjagu varjualast läbi jalutab, nägemata jääbki. reklaam töötaks isegi sapakaga. :)