0
Linna äratundmisega ilmselt probleeme pole.

“Ma olen selline Eestlane”*

Ma ei ole päris kindel, et Eesti on nii rikas riik, et majanduskriis ja valimised ühte aastasse mahutada.
(Vana-Uitmõte)

Mis tuletab meelde täna nähtud IRL’i kampaania. Idee ju on ilus, ent välireklaam jättis tiba segase mulje – nagu soovitataks seljad kokku lüüa ja teise eestlase söömise asemel keskenduda mitte-eestlastele (“Aeg vahetada rahvusrooga! Ära söö teist eestlast, eelista eestimaist”). Loomulikult aitab mingi sise- või välisvaenlase leidmine/leiutamine ühtekuuluvust suurendada, ent sellist plakatit ma päris ei oodanud.

Internet selgitas veidi asja: “Eelista eestimaist, hoia omasid“. Nunuh, kena, ent vägisi jääb tunne, et kiireks läks veidi. Näiteks osteti reklaamipinnad kokku, et KE ei saaks jälle mingeid veidraid süüdistusi sinna riputada ja alles siis mõeldi, mis nendega teha (ka näiteks “Eesti asi väärib tarbimist!” ei tundu just kõige kirkam pealkiri…).

Nämm-nämm. Sai nüüd jälle teiste eestlaste kallal hambaid teritatud. Magustoiduks on menüüs vastlakuklid.

* Võetud selle kampaania lehelt. Naine arvas, et äkki on “eestlane” sellepärast suure tähega, et tegemist on tootega. Produktiga.